Saturday, 26 February 2011

Larian 1Gaya 1Malaysia

Nombor aku yang bertuah... Bertuah ke?

IPGK Gaya buat Larian 1Gaya 1Malaysia.... Apa yang seronok [bukan 'ape yang penting']? Arrr... Huhu... Aku? Berliar... eh, silap... berlari untuk 5KM? Macam tak de kaitan pun? Haha. Akupun bukan berlari sangat pon. Awal-awal je sebelum sampai Foh Sang tu bolehlah. Lepas tu, tercungap-cungap. Nampak sangat aku kurang stamina. Huhu. Setidak-tidaknya, sekali-sekala dapat la aku beriadah/bersenam kan?

Aku dapat nombor... yang pasti aku bukan yang terakhir, dan memang jauh la aku dari yang pertama. Aku sendiri tak pasti dapat nombor berapa. 100? 120?

Cabutan bertuah? Aku tak pernah bertuahpun. Hampeh. Haha. 28 hadiah, 28 pun aku tak dapat. Takpe la. Reda la ni...Kuikuikui.

[Good news, TESL Night 2011: An Avenue of Icons is now on the way! 15th of April, in guess where? Shang-ri La Tg. Aru! Hurrah! Not-so-good news: assignments!!!]

4 hecks:

FarhaNezam said...

jangan sedih.. bukan anda seorang saja yang tidak bertuah hehe..

Yeah! cant wait for TESL Night ^^
assignments + mock exam= T,T

Afiq said...

Haha... Byk lagi tu... [Kejam... heheh]...

MOCK EXAM ja tu... Gambare! >.<

Ibrahim Ismail said...

We're definitely going to have a gala time!

Afiq said...

Yeah. We'll sure have a great star-studded Night~!