Tuesday 7 December 2010

Tag Tag Tag... Again...

This time, I was tagged by Zell… Ceh… Haha

Selalu bangun pukul berapa?

Don’t ask that… *whistles away*

Ramai kawan lelaki ke perempuan?

50-50 maybe?

Bila 1st time bercinta?

Aku tidak pernah berperasaan sebegitu… Sorila kalo aku membosankan… Haha!

Tau memasak ke tak? masak apa? (paling superb la yang anda tau

masak)

Rajinlah tolong mak masak. Tau masak? Tak pasti… LOL!

Perkara paling lucu yang pernah berlaku dalam hidup anda.

Banyak kot…

Perkara paling gila anda buat.

Mungkin banyak jugak… Haha! So, I can’t remember… but I want to bungy jump. Hoho…

Jawatan anda semasa sekolah menengah.

Librarian. Nama yang lebih gile glamer: Pengawas Pusat Sumber. Aku suke kerje tu. Pakai tie biru, baju kuning… Seluar pon biru… Heheh… Waktu paling menggembirakan di sekolah. Dapat makan pon free… Hahah!

Selalu keluar dengan member tak? berapa kali sebulan?

Agak selalu… sampai habis elaun. Meh kite berazam sempena Maal Hijrah. Jangan belanja banyak sangat [ceh, bile elaun dah banyak baru nak berazam camtu… LOL!]

Dengan kawan-kawan guna bahasa aku/ saya/ atau nama sendiri?

That depends on the conditions and circumstances. Bese kat Ganu, gune name sendiri la. Memang sepatutnye camtu kan?

Dah berpunya atau tidak? kalau sudah, berapa lama anda kenal si dia?

Saya masih single. Available? Entah. Tengok ar dulu… Tunggu ar umur aku 30… Haha! Don’t expect me to be romantic, and I will definitely will never use these words: ‘you’, and ‘I’, if the conversation is not in English. You know how they use those words in rojak-ed Malay. Geli la… Haha

Perkara yang paling pantang sekali apa? means memang yang anda tak suka lah.

Tak pasti.

If ada orang yang baru dikenali mintak no. telefon, apa respon anda?

Pernah wat… and don’t want to do it again.

Bila ada je duit, anda suka beli apa?

Aku suke makan. Suke Yoyo milky tea!

Nama glamor anda masa sekolah?

Glamorkah? Heheh… Well, just call me Afiq.

Anda selalu habiskan kredit (sms/call) untuk siapa?

Jarang-jarang.

Sudah tercapaikah hajat anda? cerita pasal hajat anda.

I don’t even know my wish, but for now, just to be a successful student. Lololo…

Apa yang korang paling geli?

Karapanpuchi?

Pernah accident/ injured teruk tak selama ini?

Pernah… and it hurts [nama pon accident… hampeh]

Perkara terakhir yang anda nak buat dalam dunia ni?

Membunuh orang. Tak tegar melakukannya, melainkan keadaan memaksa… Hahah!

Tag 10 orang yang blog nya cantik:

Argh… Sape-sape je la… Hahah!

2 hecks:

DEAN said...

soalan agak tidak mencabar...

Afiq said...

cheh... nk mencabar...