Tuesday, 8 March 2011

Lagi-lagi tag bah...

Tag lagi~! Jadi ape lagi jawab je la~! Huhu

Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk moyang kamu.
Mohd Afiq Bin Mat Razai name ambo. Kenapa demo nok tau? Haha...

Kamu suka warna pink tak?
Ambo suke kot...

Kalau kamu detakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni apa kamu nak cakap dengan dia?
Tahniah sebab pilih aku. Semoga anda bergembira... Haha...

Siapa paling comel Maher Zain atau kamu?
Aku... tak secomel Maher Zain... Apa punya soklan? Haha.

Mana lagi sedap? kek atau ais krim?
Dua-dua sadap dan paling manang... Ko bagi dua-dua, dua-dua aku amek... Huhu...

Bila tarikh birthday si pemberi tag ni? (kalau kamu ingat kamu memang hebat)
26 Oktober 1992. Aku hebat kan? [Ke stalk? Haha]

Ain Maisarah siapakah dia?
Mari kita saksikan soklan seterusnya

Ceritakan sejarah kamu membuat blog ikutlah sampai perenggan pun
Blog aku dicipta semenjak bulan Mac 2010. Saje je aku nak wat. Sekarang ni minat sangat blog. Huhu...

Apabila hari jadi kamu, kamu nak saya(pemberi taggie ni) beri apa pada kamu?
Tiket flight pergi-balik semenanjung tiap kali cuti pon bulih... MAS ek? Bukan AirAsia... Haha

Tag ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuloh orang ye!
Ko tag la diri ko sendiri... Haha

4 hecks:

Mixhedryanson said...

Suka sangat main tag..

Afiq said...

Haha... Dah org tag... LOL

Ibrahim Ismail said...

You know that you can get large meals for both international and transit flight if you're using AirAsia? MAS only provides a (small) glass of orange juice.

Afiq said...

It seems unlikely that I would be flying on AirAsia's international flights... Haha.

I think I was blurred by the fact that in MAS, we PAY for the food when we buy the tix, but in AirAsia, the food is purchased on board, but the tix price is cheaper I guess. o.O?