Thursday 18 March 2010

Izou... bha~

Wei... kawan2...
kite jumpe lg dlm bloggy aku... (pe yg aku merapu lak ni...?)

err... ape aku nk tulis hah? dah dua hari dah rasenye... huahuahuah...

hmphhh... pikir~ pikir~

OK... Ape yg dah jadi kat aku sepanjang hidup aku di Sabah...?
  1. Aku rasa aku lebih matang (matang ke?)
  2. Aku makin ramai kawan... (memang pasti...)
  3. Aku makin yakin dalam penggunaan BI aku walaupun masih dikira rendah berbanding dengan kawan aku
  4. Aku rasa aku view life aku dari perspektif berbeza (sesuatu yg takkan dapat dicapai kalau kita belajar kat semenanjung)
  5. Aku punye kewangan...T^T... (masih kurang pandai ber-kewangan lagi...isk isk)
Aku dalam kelas yg cukup 'haibat'... wahaha... setiap hari ade saje perkara yg berlaku tak kira la baik ke tak baik ke... (mostly baik la... kalo aku cakap tak baik kan... patah badan aku... ^^)

Pelatih2 guru kelas aku yakni BI(SM) (takde name glamour lg ke nak bg?)....
Bring It (Some More)~

Amalin kawan rapat ngan Amirah yang merupakan penasihat utama kelas kitorang dan die juga amat meminati Korea punye bende sama macam Nadzirah yang pandai cakap mat saleh dan duduk di depan kelas dengan orang Miri iaitu Jennie dan juge Rachel yang berasal dari Sabah sama macam Zell yang tempat duduk sebaris ngan Raihan yang turut merangkap roommate Aina yang in a relationship with Frederick yang mempunyai kembar sangat tak seiras ngan Mustaqim yang asalnye dari Kedah sama seperti pak lawak kelas kitowang yang diberikan nama sebagai Syed Noor Yazeed dan meja die sebaris budak KL yang juge bekas K.O. kelas iaitu Hamy yang juga sebaris ngan dua orang budak dari Perak yakni Dzul yang juga K.O. kite sekarang serta Lord GoGo a.k.a. Ilanggo...

Tamat...

Ade faham tak? Biarla... (dgn gaya Zell... wahahah)

4 hecks:

ZeLL~LeaH said...

wehh..gaya yg mcmna tu??? itu trademark c mus la..uhuk~~

Afiq said...

hahaha... aku xigt la tu... psal ko yg bese ckp... wahaha

ZeLL~LeaH said...

mus pn slalu ckp...tp xda gaya la...hahaha...xD

Afiq said...

hahah... ko ckp ade gaya la plak yek... XD